Muslimsk andlig talesman: ”Hårdrock är zionistisk konspiration”

Nu ni… nog för att jag ibland kanske tänker utanför lådan och anklagas för att vara konspiratorisk… nu har jag hittat min överman.

Memri har ett klipp ni hårdrockare måste se…. hehe…

Klicka här för att komma till klippet där en andlig talesman säger att hårdrock är en del av den zionistiska konspirationen att ta över världen…

Några stackars ”hårdrockare” skall försöka försvara sig… och för ett ögonblick trodde jag de började sjunga på en Stryperlåt

…eller kanske inte… men det var nära….🙂

Kanske vi får hålla ett öga på dessa svenska gossar som nyligen var förband till Stryper när de besökte Sverige….

-f

2 svar to “Muslimsk andlig talesman: ”Hårdrock är zionistisk konspiration””

  1. Sam Says:

    Jag är väl ingen hårdrockare direkt än om jag har en LP av Jerusalem.
    Konspirationsfaktorn i muftins tankegångar övergår det jag hittils sett.🙂

    • Sam Says:

      Måste svara mig själv.🙂
      De som framfört vår Messias som en vit, blåögd, adonisliknande med blont lockigt hår och som ändrar på allt som Fadern sagt ligger inte i lä.
      Sen att framföra änglar som små feta bäbisar. suck
      Sam

Kommentera

