Relationer- Att våga öppna upp…

Vi lever ju alla i någon form av relation…
Till familj, fotbollskompisar, arbetskamrater, grannar, vänner, kyrkpolare, synagogan, matkön… ja.. osv.

Hur släpper jag in någon på livet???
hmmm…

😀

(Klicka för större bild)

4 svar to “Relationer- Att våga öppna upp…”

  1. bubblor Says:

    Inte vet jag, jag som har en man som inte tilltalat mig på fyra dygn, som straff för att han inte blivit tillräckligt tillfrågad i en enkel fråga?
    Hur ska man kunna, vilja eller orka vara när den sortens person. Nån som alltid anser att han hamnat längst ner på rangskalan om han inte får alla frågor först. Usch, hur ska man orka?

    • Fredrik Says:

      …ack!!!
      Det är nog det svåraste kapitlet i relationer… att kunna prata med varandra utan att ”lyssna med glasögon”, så vi redan har bestämt vad personen i fråga menade.

      Det är därför jag gör detta med ”relationer”… för att påminna oss om hur dumt vi alla beter oss ibland!

      lycka till bubblor… håll ut…

  2. bubblor Says:

    Jag vill inte vara här ledsen, men det finns inget jag kan göra. Han bara tyst hatar mig! Tack ändå för peppningen!

Kommentera

