Kalender?

Jag vet inte om det är någon som är intresserad av den Bibliska kalendern…?

Om du inte har den från någon annan, så har jag en laddning på gång från Israel.

Är du intresserad, så maila på: isaskar.blogg (at) gmail.com

Mer info? klicka vidare

Kalendern visar alla Bibliska samt några av de judiska traditionella högtiderna. När de infaller och hur länge de pågår.

Dessutom så får du alla skriftställen till läsningarna respektive veckoläsning: Från Moseböckena till Nya Testamentet, som allt fler återupptäcker.

Kalendern sträcker sig från september 2010-december 2011.

Årets tema är ”Herrens Namn”. 12 av de attribut som ges visas utifrån en konstnärs ögon.

Här är några av bilderna:

Den kommer kosta en hundring.

Hör av er om ni är intresseade. För om ni blir många, så förbereder jag och tar hem fler.

8 svar to “Kalender?”

  1. Jan-Ove Abrinius Says:

    Jag önskar en kalender.
    Sänd den till
    Jan-Ove Abrinius
    Norrby Tvärgata 30
    504 37 Borås.

    Sänd även till vilket bank-eller postgiro jag kan sända pengarna till.

    Shalomhälsningar
    Jan-Ove Abrinius.

  2. Yoel Says:

    Tuppen ja

  3. Peter Svensson Says:

    Jag vill gärna köpa en kalender. Kontakta mig gärna på mailen.
    Mvh Peter

  4. Ronnie Sundkvist Says:

    Jag vill oxå ha en kalender. Kontakta mig gärna på mailen
    Hälsningar
    Ronnie

  5. Joakim Freiman Says:

    Jomen visst hade det varit skoj/härligt med en dylik kalender..
    Ska du åka dit snart eller? Hade tänkt å beställa böcker men det kanske man kan göra via nätet!

  6. gunnel Says:

    önskar kalendern
    ser med glädje fram mot den!

    Pingstkyrkan

    att//: gunnel önnhall

    faluvägen 25

    813 34 Hofors

  7. Elisabet Says:

    jag vill också ha

Kommentera

