Miss frat t-shirt

Från systerskapets ”Girlpower-skepp”, Jungfru Maria, som aldrig kommer iväg… kommer nu denna bild:


(Hat tip/Aussidave)

Bildtextsförslag, anyone?

Här är mitt:
”Jag åkte till båten för att få bråka med Israel, och allt jag fick var denna sketna t-shirt!”

6 svar to “Miss frat t-shirt”

  1. Fredrik Says:

    ”Den här ska jag ha när Israel skjuter med vattenkanoner på oss. Vi kommer då ha en ”Miss Wet T-shirttävling ombord!”

  2. Mr Sloguom Says:

    Hur får man på sej en sån här iförd solbrickor?
    jag försökte alldeles nyss med en annan och kom då ut med huvudet i ärmhålet !?!

  3. Lilian Says:

    Jag tycker att texten ser ut som en tecknad gris. Är det någon som vet vad det egentligen står?

Kommentera

