Kalendrar har kommit

Kalendrarna dök så tillslut upp…

Ni som vill ha, klicka vidare…

Tyvärr klantade jag till e-mail med era adresser.

Skicka dem till mig igen, på:
isaskar.blogg (at) gmail.com
…så postar jag kalendrarna hem till er i veckan.

Kostnad: 99:- + porto

5 svar to “Kalendrar har kommit”

  1. Yoel Says:

    Önskar att jag kände nån jag kunde ge till. Lilian vill nog ha. Hon känner jag. Och Lena.

  2. Vivan Says:

    Har inte beställt någon kalender innan. Går det bra att göra det nu?

  3. Annica Says:

    Vi kommer förbi och hämtar vår! Vad roligt!

  4. Lillian Says:

    Klart jag vill ha . Lilianwera@gmail.com är min adress🙂. Men du kan vänta med det tills jag kommer hem. Jag kan komma förbi och betala den direkt.

Kommentera

