Matisyahus nya Hanukkahlåt

Ny låt från Mattisyahu Miracles, släppt lagom till Hanukkah…

Sweeeet!!!!

Signaturen ”Carl” hänvisade till den officiella videon här. -Tack!

6 svar to “Matisyahus nya Hanukkahlåt”

  1. carl Says:

    Och här är den officiella videon. Jag vet inte riktigt vad man ska säga om den.

    • isaskar Says:

      Heh…
      Tack. Jag hade inte hunnit se den.🙂
      Jag tycker den sätter fingret exakt på vad ”konflikten” handlade om.

      Den grekiska filosofin som dyrkar det begränsade, med vad det har att erbjuda, vilket lätt kan fånga och binda dig.
      Istället kan man leva för Gud som spränger det naturliga och är överlägset det mänskliga.
      Gud kan göra övernaturliga mirakler, om vi väljer Hans Väg gör vad vi kan.

  2. tackYeShua Says:

    Va!? Jag trodde du hade koll på min blogg?;) Jag såg la upp den för 5 dar sen fast med timer så den kom upp idag. Men visst, sno mina inlägg;) Skämta. Den bör spridas så mycket som möjligt. Just nu världens bästa låt med världens bästa video. Det var inte skateboardåkare de sökte till videon, det var ice-skate

    • isaskar Says:

      ”Va!? Jag trodde du hade koll på min blogg?;) Jag såg la upp den för 5 dar sen fast med timer så den kom upp idag. Men visst, sno mina inlägg;)”
      –Gäsp!😉

      ”Det var inte skateboardåkare de sökte till videon, det var ice-skate”
      –Haha… Tur du inte åkte dit med din bräda då!!!

  3. tackYeShua Says:

    Låten var så bra att jag slog rekord idag!! Över 100 träffar🙂 (Matisyahu stavas med ett t. )

Kommentera

