Israels kanske hemligaste vapen…

Egypten har just släppt något av kanske månadens mest spännande hemlighet.

De flesta har nog hört om de tragiska hajattackerna i Egypten förra veckan. Inte helt oväntat, men ändå förvånande så har nu Egypten lagt skulden på Israel.

Mossad har släppt en dödlig haj i vattnet som attackerar turister.

No joke!


Oh my, it’s the killa jooo shark, Made in Israel!!?!

Mossad may be behind Red Sea shark attacks

Egyptian authorities leaving no stone unturned in bid to discover mysterious shark attacks which left German tourist dead. ‘Mossad plot not out of the question,’ says South Sinai governor

Fler hemliga vapen här

29 svar to “Israels kanske hemligaste vapen…”

  1. Debora Says:

    Detta är så korkat att vi nog kan släppa det som en seriös nyhet i Sverige. Det är många tomtar på loftet nu, inte bara i Egypten.

  2. lewanu Says:

    Men hur tränade de hajjen så att den visste att det bara var anti judiska personer den skulle anfalla? Känns som en mycket märklig anklagelse så dum så det är skrattretande eller skrämmande.
    Det är ju inte första gången som judarna har blivit anklagade för de mest besatta saker och det har blivit trott av ”världen”. Jag tänker då tex på de påstådda organstölderna som de aldrig fick riktig upprättelse för eller Ship to Gaza etc etc

  3. margalit Says:

    Muslimernas anklagelser emot Israel blir mer och mer bisarra. Undrar om dödsfallen med kubmaneterna också är Israels fel?

    Hajsorten som attackerar människor är en djuphavshaj som inte brukar röra sig i området tror man. Förmodligen tar dom sig upp till ytligare vatten därför att människan fiskar ur haven. djuren har inte mat tillräkligt.

    Vad vi ser tror jag är resultatet av att människan har missbrukat jorden och livet på jorden till den grad att allt slår tillbaka på oss nu. Jorden, djuren och inte minst vi själva.

    • isaskar Says:

      ”Undrar om dödsfallen med kubmaneterna också är Israels fel?”
      -Haha… förmodligen

      ”Vad vi ser tror jag är resultatet av att människan har missbrukat jorden och livet på jorden till den grad att allt slår tillbaka på oss nu…”
      -Som vi fiskar får vi simma!!!

  4. Andreas Frost Says:

    Är det verkligen den 1 april idag?? Oj va tiden går…

  5. STRUTSEN Says:

    Jag tycker den besatta hajen är söt. Efter att jag gift mig med Asatomten skall vi ha den som husdjur.
    Förövrigt tycker jag att allt i världen är som det skall vara, jag har inte märkt nåt som är fel.
    PS. Om ni inte ser mitt huvud så beror det på att jag har stuckit ner det i sanden.

    • isaskar Says:

      ”Förövrigt tycker jag att allt i världen är som det skall vara, jag har inte märkt nåt som är fel.”
      -Låter som en bekväm livsstil…

  6. STRUTSungen 10 år Says:

    Vi måste skaffa en haj då kan jag ridda på den. Vi kan kalla den söta vasstand.
    Nu ska jag ta och flygga lite,… flaks, flaks.. krach….
    Finns Israel på ricktigt?

  7. Sam Says:

    Ser vi det som en internationell incident så blir det klarare.
    JAWS
    Jews against the world struggle!!!
    Sam

  8. grace Says:

    Allt är möjligt titta på denna youtube klipp.

    Mind Control Microchip Verichip. AWFUL ANIMAL ABUSE !!

    Detta försök på djur gjordes redan 1969, om det nu är så att just denna hajen bär på ett ship vet jag inte men det är inte ovanligt att vilda djur schippas och det säges då att detta är för att man ska kunna kontrolera hur långt den vandrar o.s.v
    Saken är denna att dessa djur är alla fösöksdjur för att vi sedan ska bli schippade och den människan som inte följer regimens(antikrist) lagar kommeer man att få denne satt i fängelse eller avrättad genom att man ska kunna påverka denne schippade personen att bryta mot lagen.
    Sedan vilka det nu e som ligger bakom det vet jag inte men i en enda stor klump så kallas de för världs eliten i denna elite så finns det all världens folk inblandade.
    Gud välsigne er.
    Mvh:Grace

  9. margalit Says:

    Digitala änglar finns redan (human chip)
    Dom används på högriskarbetsplatser av olika slag. Man behöver inte se på hajen just. Vi chipmärker våra husdjur med dom också för ID.
    Genom nanotekniken tas just nu fram ett nytt skräddarsytt chip för människan generellt. Det är inte större än en flugskit.
    Vilket man tror på Gud eller ej bör man lägga benen på ryggen om detta blir en verklighet. Och det kommer den att bli. Även mediciner som nu tas fram med nanoteknik kan fylla samma funktion. Därför bör vi också noga ta reda på vilken medicin vi tar. Ja, man kan bli nanoVerimärkt till och med av medicin snart, utan att veta om det.

    Angående chipmärkta djur. Man kan inte styra dom. Man kan bara följa dom. För att kunna styra en levande varelse så måste man chipa i hjärnan, vilket man också gör på en del människor idag; hörselskadade är ett exempel.

    • isaskar Says:

      Galet.
      Jag vet att man chippar hyllor och kläder från WalMart som reagistrerar dig via ditt chippade id-kort. De vet när du går in och ut och vad du handlar…
      Minority report all over….

  10. tackYeShua Says:

    He he, det är som på bibelns tid. Folken runt Israel är nojiga och skitskraja. De skrämmer upp sig själva.

  11. tackYeShua Says:

    ”som vi fiskar får vi simma”😀 Ha ha, bäst!

  12. HL Says:

    Jag hajar ingenting….?

  13. Annica Says:

    Trodde jag hade hittat dagens roliga att skratta åt innan jag hittade den här… Jag tror helt säkert att det är en tämjd anti-semitisk haj, det låter mycket logiskt tycker jag!

    Fast jag vet inte vad som är mest underhållande… att de faktiskt tror att det är Israel som ligger bakom hajarna eller att de inte fattar att de i och med anklagelsen mot Israel lyfter dem till att vara ett av jordens mest intelligenta och begåvade folk/land som lyckas manipulera en haj till att attackera turister.

    Vilket som så är i alla fall min dag räddad!

    • isaskar Says:

      ”Fast jag vet inte vad som är mest underhållande… att de faktiskt tror att det är Israel som ligger bakom hajarna eller att de inte fattar att de i och med anklagelsen mot Israel lyfter dem till att vara ett av jordens mest intelligenta och begåvade folk/land som lyckas manipulera en haj till att attackera turister.”
      -Ja, det du!

  14. grace Says:

    Jag vet ej hur man länkar men du kan klippa o klistra in texten på youtube så kommer du till film snutten.
    Du kan även söka på verichip and mind control; vad jag förstår så behöver man inte koppla det till hjärnan längre tanken är att schoppet ska vara ett enkelt ingrepp på oss människor då gör man inte detta så kopliserad på djuren.

    Mvh:Grace

  15. Debora Says:

    Undrar om Hajen hajar det vi hajar?
    Allvarligt talat, så tror jag att det kan vara så för folket i Egypten som ändå lever i en muslimsk diktatur och inte har tillgång till sund information, så är det inte helt otroligt, utan de kan nog tänkas att de faktiskt tror att hajen är mossadad.
    Detta blev en väldigt lång mening, hoppas ni hajade den ändå….

Kommentera

