Skilda från födseln

Jag är varken vidskeplig eller skrockfull… jag lämnar det så🙂

2 svar to “Skilda från födseln”

  1. Debora Says:

    Jag tror att detta är en viktigt händelse som vi senare kommer att förstå.

    Har du sett filmen ”Bruce, den allsmäktige”?
    Han tycker att Gud är orättvis mot honom och ber hela tiden om ett tecken och tror sig inte bli bönhörd. Undertiden som han ber blir han omkörd av en lastbil full av vägskyltar-signs- men fattar ingenting.

    Nu fattar vi heller ingenting men en dag så……

    • isaskar Says:

      Jo, jag har sett filmen.
      Gud är inte rättvis, han är rättfärdig… Han kommer inte ta hänsyn till om huruvida en individ har varit rättvis, utan huruvida han/hon är rättfärdig… Det är min tanke i alla fall…

Kommentera

