UFO över Tempelberget -ny film

Här såg vi något som svävade över Jerusalem och sänkte sig över Klippdomen på Tempelberget.

Nu finns det mer film från en annan vinkel.

Hmmmmm!

20 svar to “UFO över Tempelberget -ny film”

  1. STRUTSEN Says:

    Jag tror också på UFO.
    Och sen tycker jag med att allt är bra i världen.
    Krig hit och krig dit, spela roll….
    Tänk possitivt, det vill nog Gud eller åtminstonde Jesus.

  2. Anders Gunnarsson Says:

    Hmmmmmmmmmmmm!

    Tror du på UFO, oxå?

  3. Anders Says:

    Intressant, undrar om olika experter kommer med nån tänkbar teori? Verkar ju inte ha nån vikt, isåfall skulle den behövt så mycket kraft att det borde blivit åverkan på hus eller mark när den flög upp.
    Övernaturligt?

  4. tackYeshua Says:

    Hm. a) Ett naturfenomen, b) Yeshuas andra ankomst, c) eller en högteknologisk flygfarkost från nåns militär.

  5. Anders Says:

    Hur som helst tror jag på en stark aktivitet av Änglar för Israel i dessa dagar.

  6. isaskar Says:

    Om det inte är ett ”trick med en laser”, av någon outgrundlig anledning… så lutar jag åt att det är något andligt. En Ängel låter rimligt. Men vad vet jag…
    En röst säger att ljusskenet är så starkt att man knappt kan titta på det…

    Att det är ett allvarligt läge i MÖ just nu, kan ju ingen förneka…

  7. Hedlund Says:

    Efter lite efterforskningar på YouTube så lutar jag starkt åt att videon är en fejk.
    Kolla t.ex. in det här klippet.

  8. Hedlund Says:

    Sorry, glömde bifoga klippet.
    Här kommer det:

    • isaskar Says:

      Hedlund, välkommen till isaskar.
      Jo, jag har sett ett par av dessa…
      Men på olika forum avslöjas avslöjarna också som bogus.
      Vem skall man tro på🙂

      Tack för att du delar med dig.

  9. Hedlund Says:

    Jag vet inte.
    Det står ju att tecken ska visa sig på himlen…
    Men man har ju också blivit väldigt duktiga på att manipulera och konstruera diverse förfalskningar.
    Men oavsett om videon är fejk eller inte så tror även jag att Israel har många änglar
    närvarande.

    • isaskar Says:

      ”Men man har ju också blivit väldigt duktiga på att manipulera och konstruera diverse förfalskningar.”
      -Absolut.

      ”Men oavsett om videon är fejk eller inte så tror även jag att Israel har många änglar närvarande.”
      -Det tror jag med. Annars hade nog landet redan varit utraderat för länge sedan…

  10. Jonathan Ashauer Says:

    Jag tror att det var den Helige Ande som hade gått vilse. Jag misstänkte att Han trodde det var Petrikyrkan i Rome! Lätt att förstå man skulle kunna göra en sådan förväxling. Och det måste vara ett slitsamt arbete att vara Helige ANden. Jag hade bett Honom att vila med sin fred- och fridfulla närvaro över Egypten och Tunisien. Det gör mej glad att se att Han hade lyssnat på mina bön. Jonathan

  11. Andreas Frost Says:

    Såg precis detta klipp, fejk or not, det är frågan.

    Röd häst:

Kommentera

