”En ny värld utan Israel”

Mubarak avgår och Iran utlovar ett nytt Mellanöstern utan Israel!!

(PressTV)— Iranian President Mahmoud Ahmadinejad has said that a new Middle East will be created in the near future without the United States and Israel.

“I assure you that despite all evil and complicated plans, and thanks to the resistance of nations, there will be a new Middle East but without the US and the Zionist regime [of Israel],” he told the Iranians gathering at Tehran’s Azadi Square to mark the 32nd anniversary of the Islamic Revolution.


-vad kan gå fel?

8 svar to “”En ny värld utan Israel””

  1. photoimagine Says:

    ”Trots att jag är en opartisk Sverigesradiojournalist, så kan jag inte låta bli att uttrycka min enorma glädje och gratulera det egyptiska folket. Det här gör mig helt gråtfärdig”.

    Vår gemensamma favvo Cecilia Uddéns blablabla idag från Kairo i Studio Ett.
    Hon gör mig gråtfärdig.

  2. tackYeShua Says:

    Låter som Aladdin! Tänk dig att det är Irans president och Hillary Clinton som sjunger denna duett (med ALTERNATIV TOLKNING)

    ”Jag kan visa en värld. Vacker bländande härlig /UTAN ISRAEL, säg om du ska va ärlig, har du drömt om den ibland? Jag kan lära dig se bortom magiska under, oförglömliga stunder om du flyger/BOMBAR bort med mig.

    En helt ny värld, från ett annat/ISLAMSKT perspektiv. Ingen/JAG bestämmer här, var och när/ISRAEL blir glömt högt ovan molnen. En helt ny värld. En plats jag inte visste fanns. Men här syns allting klart/SVART, så underbart att vara i en helt ny värld med dig/UTAN ISRAEL

    Kan jag tro det jag ser, känslan/VÅLD utan gränser, ofattbart det som känns här, i en himmel/ETT HELVETE utan slut

    En helt ny värld. Så mycket vi har kvar att se. Jag är en stjärnas spel/SPELPJÄS på himmelen. Jag kan inte återvända hem
    En helt ny värld. Vi gör en upptäcksfärd/FÖRINTELSE vi två. Och jag ska fånga (JU)den och spara/DÖDA (JU)den. Då väntar sen en helt ny värld med dig/I MISÄR
    En helt ny värld/REGIM som öppnar/UTVIDGAR sig. Ett drömpalats/EN MARDRÖM. En magisk/SHARIA plats för dig och för mig”

  3. Sam Says:

    ”-vad kan gå fel?”
    Man förlorar fokus?
    The muslim brotherhood kommer nog att finnas i rubrikena framöver tror jag.
    Om det inte är som Mr Klapper, director of national intelligence, säger; sekulära.
    Pekar inte själva namnet på något annat? Muslim kanske?

  4. gunnel Says:

    Gud har fortfarande allt under kontroll! och jag avundas inte den mannens strid med Herren själv.

    Gud välsignar skyddar och bevarar Israel!

    var välsignade!

Kommentera

