tack

detta kommer vara mitt sista inlägg, (förutom serien om stjärntecknen).

jag trycker nu in pausknappen.

tack för alla som tittat förbi och alla ni som deltagit i konversation, både i kommentarsfältet och via mail.

hoppas det varit givande, roande och inspirerande att besöka isaskarbloggen.

må Israels Messias komma snart då fred och frid får råda från Jerusalem.

11 svar to “tack”

  1. Läsare Says:

    Vad tråkigt Fredrik, men du har säkert en bra anledning till denna paus.
    Hoppas dock att du så småning om tar upp ditt viktiga arbete med att informera oss ”vanliga dödliga” om vad som händer med det heliga landet.

    uppskattad läsare

  2. Says:

    Tråkigt! Denna typ av bloggar finns det inte för många av. Vet att du har en stor familj som skall skötas om. Må den Evige välsigna och bevara dig i Messias Jeshua!

  3. tackYeShua Says:

    Tack själv!

    Jag har inte lusläst allt du skrivit så det finns mer att läsa för mig. Senaste pausen varade typ två veckor. Hur lång denna blir får vi se. Men det vore kul om du fortsatte med Parashatexten.

    Shalom broder

  4. Sam Says:

    Ja annat arbete är också vila. Jag kan inte tro att du går i pension och börjar spela bingo för att få tiden att gå,va?
    Hoppas du blir inspirerad att börja blogga snart. Du har en mycket vis och balanserad syn på det mesta. En syn som grundas i Skriften. HELA Skriften.
    Till att börja med:
    Shabbat Shalom!

  5. Debora Says:

    Vi sörjer redan nu.
    Kanske får du mera tid att undervisa i verkligheten nu? Hoppas det!

    Tack så länge (och så kommer vi att be för dig bakom din rygg att du snart börjar blogga igen).

    תודה פרדריק

  6. Andreas Frost Says:

    Tråkigt tycker jag! Gillar ju denna blogg. Bäst för dig att du har en bra anledning.🙂
    Skämt åsido…pausa i frid och Gud välsigne dig!

    (Hoppas du är tillbaka snart…)

  7. Marike Keuning Says:

    Ledsamt att missa dina uplyftande bidrag. Hoppas att det är
    tillfälligt. Det är ju mänga som glädjas att läsa dina inlägg. Må
    den Allsmäktige beskydda o bevara dig o de dina. Marike

  8. Tony Malmqvist Says:

    Det var tråkiga nyheter, men vi måste självklart respektera ditt beslut.
    Gud välsigne dig!

  9. Lewanu Says:

    Min kära pastor. Jag hoppas verkligen att det är tillfälligt, jag önskar dig en 10 miljoners vinst så du kan ta tid för bloggande och mindre jobb😉. Bless Lilian

  10. isaskar Says:

    Tack för all uppmuntran…

  11. flusered Says:

    Tråkigt att höra men du har antagligen en bra orsak, ha det gott:)

Kommentera

