UFO över Tempelberget -uppdaterat

Eftersom jag ändå var inne på bloggen idag… så tänkte jag att jag kunde uppdatera UFO-grejen från Jerusalem.

Hmmm!

Tidigare inlägg om detta här och här

För er som följt vad som händer i Israel, i skuggan av utvecklingen bland dess grannar, inser allvaret i regionen.

Men, titta på denna och glöm inte vem som är vem…

9 svar to “UFO över Tempelberget -uppdaterat”

  1. carl Says:

    http://www.lifeslittlemysteries.com/jerusalem-ufo-hoax-1319/🙂

  2. Sam Says:

    Jag tror att alla argument i länken din besvaras rätt bra i filmen.
    Tecken och under? Undrar om detta är ett tecken?

  3. Sam Says:

    Killnaden mellan den typ a film på Israeliska soldater du har och de filmer som visar t.ex hamas eller de som fightas innifrån ”koncentrationslägret” är hatnivån, tycker jag.
    Denne Israeliske soldat tar tid att kolla in soluppgången mm och hur underbart det är att ingen blev dödad. La Chaim!

  4. Simon Says:

    Intressant inlägg du hade om Kanal 10. Såg din kommentar också. Varför tog du bort det?

    En kollega var nyfiken på innehållet så jag tog mig friheten att lägga upp det på http://www.scribd.com/doc/50046098/Isaskarkanal10
    Säg till om du har nåt emot det.

    Ha det!

  5. Läsare Says:

    Varför tog du bort inlägget ang. kanal 10? Fredrik

    Bara nyfiken

  6. Vem är Guds son? Israel, Salomo eller Jesus? Says:

    […] Länktips: http://www.dagen.se/dagen/article.aspx?id=250811 http://aletheia.se/2009/08/16/ar-templets-tid-forbi/ https://isaskar.wordpress.com/2011/03/04/ufo-over-tempelberget-uppdaterat/ […]

  7. Vad är det som utspelar sig ovanför klippmosken?… UFO över Tempelberget -uppdaterat (via Isaskar) | Det sjunde inseglet – Apokalypsen Says:

    […] Eftersom jag ändå var inne på bloggen idag… så tänkte jag att jag kunde uppdatera UFO-grejen från Jerusalem. Hmmm! Tidigare inlägg om detta här och här För er som följt vad som händer i Israel, i skuggan av utvecklingen bland dess grannar, inser allvaret i regionen. Men, titta på denna och glöm inte vem som är vem…

Kommentera

