Har ”vattnet gått”?

Folk skall resa sig mot folk och rike mot rike, och det skall bli hungersnöd och jordbävningar på den ena platsen efter den andra. Men allt detta är bara början på ‘födslovåndorna‘. (Matt 24:7-8)

Har vattnet gått???
Kommer Messias snart?

Saxat från media:
Jordbävning 8,9 på skalan
8000 gånger starkare än den i Nya Zeeland förra månaden
Vågen rör sig 800 km/h

8har inte det med den nya begynnelsen att göra???

7 svar to “Har ”vattnet gått”?”

  1. gunnel Says:

    snart är vår Messias här…….

  2. Hulda Says:

    Jag tror att det bara är början på födslovåndorna Fredrik. Gud hjälp oss alla ber jag. Tacksam över att jag inte vet allt som förmodligen kommer gå över världen… Känner mig inte alls så modig måste jag erkänna.

  3. Sam Says:

    Luk 21:25″Och tecken skola ske i solen och månen och i stjärnorna, och på jorden skall ångest komma över folken, och de skola stå rådlösa vid havets och vågornas dån,”
    Det finns både fysiska hav och vågor liksom åsiktsvågor och folkhav i olika kombinationer, idag.

  4. Birgit Severin Forslund Says:

    Tack för detta!

  5. tackYeShua Says:

    Ha ha🙂

Kommentera

