Iranska armén inspireras av tv-underhållning?

 

I dagarna gick den årliga militärparaden av i Iran.

Någonstans känns det som om jag sett detta förut… i någon TV4-underhållning

För mer intressanta och tidigare bidrag från Iranska armen och underhållningsindustrin….

hat tip: the weazel

7 svar to “Iranska armén inspireras av tv-underhållning?”

  1. Hulda Says:

    Isaskar, Fokus Israel med Dan Johansson och kompani är hijackad av islamister

  2. Hulda Says:

    Du Fredrik, får jag fråga dig en personlig sak. Naturligtvis behöver du inte svara alls. Min fråga är; är du med i messianska föreningen shalom?

  3. Hulda Says:

    Okido, då är vi med i samma förening då Fredrik

    Önskar dig en godish pesach

  4. Debora Says:

    Jag tror att den Iranska armen ser så korkad ut för att de har en president som inte är riktigt klok och fullständigt smaklös……..

    För övrigt så tycker jag att frikyrkor är som förreningar, de styrs ju på samma sätt…

    MFS är en skön förrening som sjunger guddomligt och är otroligt intresseade av Bibeln. Ett föredöme för dagens frikyrka kanske……

Kommentera

