Vad gjorde Obama på Ground Zero?

En tanke har jag inte kunnat släppa på sistone?
Om nu inte Osama var, enligt FBI i alla fall, efterlyst för attentatet på World Trade Center i NY år 2001, hade ingen berättat det för Presidenten?


Hmmm, varför var jag nu här igen????

Vad menar jag?
Jo, det första han åtog sig efter att ha gjort Osama till fiskmat var att, för första gången sedan han blev President, besöka Ground Zero.

Varför valde Presidenten just den platsen, OM nu inte fiskmaten enligt staten ens var efterlyst för attentatet som ägde rum där??

3 svar to “Vad gjorde Obama på Ground Zero?”

  1. Rickard Says:

    Han ser ju nästan ut att flina för sig själv…

  2. Läsare Says:

    Nog skall man väl fantisera mycket om man skall få detta till ett flin, nån måtta på urskiljning måste vi väl ha.

  3. Rickard Says:

    Hon som står bredvid tycker jag ser ut som en vanlig människa som visar respekt för de döda. Jag kan däremot inte säga det samma om Obama. Om det är ett flin eller inte vet nog bara Gud.

    Sensmoralen är väl att jag tycker inte han ser ärlig ut i sin PR-kampanj. Vilket politiker sällan gör.

Kommentera

