Sverige har ‘Änglavakt’

Inbytt Tobias Hysén avgör med sin fiiiina chip!!!


Bild från Exressens direktrapportering

Ha, en blåvit Ängel frälser i sista minuten!!

(Intressant att det är två Allsvenska spelare som avgör matchen)

Uppdaterat!

För den som vill se ängla-touchen klicka på filmen nedan.

10 svar to “Sverige har ‘Änglavakt’”

  1. tackYeshua Says:

    Heja Blåvitt! En blåvit frälsare som får röra bollen en gång med vänster tå och då blir det mål. Sick!

  2. Besviken Says:

    Din undervisning är ju väldigt bra och fin, men du har tydligen inte förstått det viktigaste: Att Jesus Kristus är Frälsaren, inte Tobias Hysén. Men det kanske är om den senare all din undervisning har handlat? Jag har sällan blivit så besviken, men jag börjar tyvärr bli van nu. Dock, Jesus behöver man aldrig bli besviken på. Han är den Han säger sig vara, ljuger inte och lyser inte med ett falskt sken.

    • isaskar Says:

      Hej Besviken,
      ”Din undervisning är ju väldigt bra och fin…”
      -Jag bockar och bugar.

      ”… men du har tydligen inte förstått det viktigaste: Att Jesus Kristus är Frälsaren, inte Tobias Hysén.”
      -Hmmm… möjligt att du missat min dåliga humor… Att en ‘ängel’ (en från IFK Göteborg) räddar matchen senare än alla hade önskat… med Expressens bildtext… var för utmanande för mig, så jag inte kunde låta bli…😉

      ” Dock, Jesus behöver man aldrig bli besviken på.”
      -Håller med… människor gör en besviken förr eller senare… ledsen att det var min tur nu.

  3. Besviken Says:

    tackYeshua tycker du inte att du bör ändra din signatur…vad är det du tackar Jesus (för jag antar att det är Han du menar) för, är det den materiella välfärden, medan Tobias Hysén är en av (! polyteism!) dina ”frälsare”?
    ”tacktobiashysén” vore ärligare, varför snikar du på Jesu namn?

  4. Besviken Says:

    Den första kommentaren är riktad till bloggägaren.

  5. Besviken Says:

    Vad har DU för orsak att vara besviken? För det är så jag uppfattar ditt ”ledsen att det var min tur nu”.

    • Thomas Says:

      Hej ”Besviken”, Jag kan inte tala för bloggägaren men jag läser och uppfattar det som att du är besviken på den här sidan, på kommentarerna om fotbollen bl.a, och jag tror att isaskar menar att han är ledsen för att han gjorde dig besviken, inte tvärtom.
      Signaturen ”tackYeshua” verkar ha hängt med personen i fråga ett tag och riktar sig nog inte till fotbollen specifikt utan den är nog ett tack i generell mening..
      Motsatsord till ”Besviken” är bl.andra ”Nöjd” och ”Belåten” så då är jag också besviken, och väldigt många andra också, generellt.
      Det är ett slit men vi är alla på väg mot något som vi aldrig har upplevt förut men som vi alla kan läsa och lära oss om.
      Sorry om jag ”lägger mig i” men jag tror att jag förstår dig.

      -T

      • isaskar Says:

        ”och jag tror att isaskar menar att han är ledsen för att han gjorde dig besviken…”
        -Jepp, det finns alltid en risk med denna fantastiska teknik…

    • isaskar Says:

      Besviken,
      ”Vad har DU för orsak att vara besviken?”
      -Många saker… Men om du menar mitt svar till dig så försökte jag förklara det.
      Trist om du blandade ihop mina inlägg. Alltså om jag gjort dig besviken.
      Vissa inlägg präglar min humor, vissa mitt Bibelintresse.

      Tittar man under inlägget så ser man vilken kategori inlägget präglar. Detta inlägg är skrivet under ”Sport, Kultur, Nöje”…

Kommentera

