…och vinnaren är

Vinnaren av sommarens bästa tvreklam, enligt min 1-åriga dotter, 0ch mig:

5 svar to “…och vinnaren är”

  1. Thomas Says:

    He he..fina.. fast jag tror ju att de diskuterar något helt annat än bredband, vad det nu kan vara.. kanske din dotter förstår de bättre🙂
    En liten story om min dotter när hon var knappt 1.. Hon gick runt det låga bordet i vardagsrummet medan hon höll sig i kanten och jag satt och såg på tv och relaxade.. Min iskalla nyöppnade folköl stod framför mig..den var min och bara MIN🙂 men hon fick syn på den och skulle ha, jag sa nej multipla gånger..men..hon gav sig inte!! Där! där! där! sa hon och pekade på den och såg faktiskt mycket sur ut på mig när jag sa nej..vilken taskig pappa som säger nej! Vilket liv..så hon fick en klunk.. Och vilket LIV!! Hon stortjöt och jag kände mig som om jag medvetet hade försökt att skada henne..ja..det gick över så småningom, men idag är hon 14 och dricker fortfarande ingenting med kolsyra i….mitt fel🙂

  2. Thomas Says:

    Mitt låt-tips idag:

    Bara för att jag har så bra musik smak, eller hur.. 🙂

  3. Thomas Says:

    Här en kul serie med skön humor på svtplay, både för 1-åringar & ”vuxna”
    http://svtplay.se/t/108522/faret_shaun🙂

Kommentera

